i have miss you babe

Igår på stan så gjorde vi inte mycket. Elin hade någon träff med fotbollslaget så jag och madde gick omkring och coola oss som vanligt, men jag var så jävla trött så jag glömde till och med bort hur man tugga
efter stan for vi till madde, duschade, och förnyades lite. Haha, sen for jag, elin, madde, burte, vanna och vilda och handlade på ica. Sen for vi till vannas lägenhet (som jag älskar!) och lagade mat, taco med kyckling. MUMS!
Sen kom jennifer och gjorde oss sällskap, vi tog det lugnt hela kvällen. Vi gick även till tio i tolv och till shell, "kjell" för dom som inte kan prata ;)
sen gjorde vi maräng swiss eller vad det då heter. gottgott
vi var väl allmänt lejda, men ovanligt lugna! slaka tjejer alltså
vid 1 for jennifer hem, efter ett tag somnade både madde och elin i soffan så då smög jag iväg och bädda vannas säng. Sen vakna dom och gick och lade sig i sängen, men då var jag inte längre trött.
Vek ihop nå tvätt och sen la jag mig breve sötisarna och somna per omgående!

i morse vaknade jag kring halv 11, eller 11 minns inte riktigt. Smög upp ur sängen och satte mig och mös i soffan. Sen tassa sötisarna in efter ett tag.
Vid halv 2-2 kom pappa och hämtade mig och sen har jag inte gjort nå, jävlat it nå!

ANDRÉ ÄR HEMMA FÖR DOM SOM MISSAT DET!
det var verkligen på tiden och ooooh så glad jag blev när han ringde då vi var inne på lindex, kunde inte sluta le!
världen bästa ohja :)

men nu ska jag flörta med pappa och höra om han orkar skjutsa mig någonstans för att köpa lite godis, blev grymt sugen!
sms:a!
puss sötisar♥
och tack tjejer för en underbar helg, jag älskar er!

gulligt med tiggande djur alltså!

min JÄTTE söta nalle som jag gjort på slöjden. SÅ JÄVLA MOBBAD!


orkar inte leta upp någon annan disco outfit bild, han inte ta någon samma dag som discot var!
s-s-s-kabbb

men hare!


Kommentarer
Postat av: jennifer

JÄVLA SNYGGING! och det är faktiskt mobbing att säga sådär, jag sa det bara liteeeee annorlunda! ;);););;););)

2010-02-21 @ 22:09:50
Postat av: cajsaLIII

till spanien;););)

2010-02-22 @ 16:20:40
Postat av: Trondjennie

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-03-28 @ 09:58:05
URL: http://trondjennie.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0