hot in herre'

en till dag hemma, liggande i sängen, suck
men imorgon blir det nog skola, har ni saknat mig?;)

igår hände ju alltså inte så mycket, var hemma hela dagen, men middagen blev toppen! pappa hämtade mat från pentryt, riktigt gott var det
satte mig vid datorn i förhoppning att andré skulle vara inloggad,

blev skt glad när jag logga in på blogg.se och såg att jag hade kommentarer, det får jag nästan aldrig nu för tiden, så "tack". Hahah ;)

lyssnar på musik, och har fixat låtar till mobilen, så nu blev den mer värd igen!
men jag har inget vettigt att säga, så lika bra att jag slutar här
pussipanna

hahaha, söttissar!

tänk att det kan bli så fel... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0