down in deep

var på disco igår, det var najjs! men inte lika grymt som "WR" (white room) . Var där med sötisarna amanda och emma :) träffade mycket människor,
orkar inte skriva nå mycket mer nu, ska beställa nå saker från ikea! äntligen,

ANDRÉ SITTER PÅ FLYGET TILL THAILAND NU!!!!!!! han blir borta i 2 veckor, 2 hela fucking långa veckor?! jag är så död :( jag saknar dig redan<3
sötaste i tfn igår och idag innan han hoppa på flyget, (:

dunkar musik,
och ni som lägger in spydiga kommentarer anonymt, ge upp!? så jävla fegt, och jag kan väl inte bestämma om jag ska vara med i den där videon eller inte?

sen ikväll ska jag, pappa och en till och käka och se hockey på sportbaren :)

ha en bra lördag

-andré-

Kommentarer
Postat av: Viktoringeborg

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-10 @ 10:17:54
URL: http://viktoringeborg.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0