sliten

halloj, trött och sliten brud här!
praoen går bra, alla är jätte söta och snälla. Livligt och surrigt hela tiden så huvudet är alldeles knasigt, trött så in i bomben! två dagar avklarade, tre dagar kvar. kommer dock bli sorgligt på fredag då man ska säga hejdå :(
börjar 8, men far halv så jag hinner äta frukost där, sen jobbar jag till 4 och de är verkligen fullt upp HELA tiden. Men de är kul, alla barn är så olika och vill ha uppmärksamhet genom alla sätt;)

igår (måndag) så var vi och körde moppe på lf-parkering, jag, madde, elin och johanna. Först sög alla, helt allvarligt, men sen blev vi fan grymma! :D vi skulle köra jätte sakta på linjer, runt, sicksack, och sånt
och imorgon kl 10.30 ska jag ut i trafiken och köra i en timme, JAG ELLER NÅGON ANNAN KOMMER DÖ! jag kommer för de första dö utav pinsam het, för robert ska köra bakom och snacka med en medans man kör och typ fråga ut en
men jag hoppas på det bästa och hoppas jag lyckas!
efter lektionen ska jag tillbaka till skolan till barnen, sen hem, (brukar somna), plugge moppe, äta, träning

men ska dra nu, håll å piss o ner mig

pusshejdå till linus som far till spanien imorgon!

Kommentarer
Postat av: tina

haha precis :-)

2010-04-21 @ 12:55:17
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/
Postat av: emma

sv; haha de vet man aldrig ;-)))))))) puss <3

2010-04-22 @ 16:11:26
URL: http://eeemmasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0