GODNATT

internet dog, allting försvann...INTE KUL

erkänna att jag faktiskt har blivit rätt bra på att blogga nu, (peppar peppar ta i trä), eller í alla fall bättre än förut ;) de gillas va?

skrev i alla fall klart hk:n idag, och de kändes skönt, men nog var de in i de sista nog. Och jag kan lova er att jag har skrivit varenda ord helt själv, jag har dock ingen aning om de är rätt eller om jag har hittat om rätt saker, men allt har då skrivits genom mina fingrar, eller okej..en mening är kopierad. Men hoppas i alla fall på att uppsattsen ska bli godtjänd, och skulle den bli mer än de så skulle jag hoppa av glädje!

var ju då på handbollsträning, de var faktiskt sista träningen, lite sorgligt faktiskt. Men vi kommer snart igen! vi firade våra vinster med tårta och lär kanske hamna i tidningen om vi har tur!

såg dating in the dark när jag kom hem och sen plockade jag fram den här grejen och fastnade lite väl länge. Jag gillar inte fejjan sådär jätte mycket men ändå blir det alltid att man fastnar och vill inte logga ut, FÖR TÄNK OM MAN MISSAR NÅGOT? hahah, nä men nästan
snackade också med ludde på msn, vet inte hur de blev så men de är i alla fall en kul prick! pratade med andra också såklarttttt, men coolt ork it baa åh trött

imorgon är de kort skoldag, och de gillasss! musik och sen slutar vi 14.05, "möten" x2, moppekurs och sen ska jag försöka hinna till fotbollsträningen :)

men nu ska jag gå och lägga mig i min nybäddade säng, grymt mysigt

vi hörs, och förresten HEADER var de ingen som kunde fixa det? :)


mitt förra inlägg vart MYCKET BÄTTRE, men går de att göra någonting åt? naee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0