fyfan vad jag hatar dig, HATAR

jaaani, någon som missat att vi vann sundsvallcuppen?;) åhå vi gillare

vi gick då obesegrade genom hela grejen. Bodde på hotell och bara hade de gott, dock kunde jag gärna ha stannat några dagar till! borta bäst, hemma bra!
var hemma strax efter 10 igår kväll, och då var man gode trött ska ni veta. Och idag var de skola, lovet gick på tok för fort nu igen! skoldagen var jobbigare än vanligt, fastän den var slappare än vanligt. SJUUUUKT trött och ont i skallen. Och min mage/***** gör så grymt ont, sen i tisdags och de går ju it över. Måste kanske kollas upp

men nu gör jag nå hk grejs som ska vara klar i veckan, men de är svårt att hitta någonting att skriva om så jag får väl leta vidare. Vi hörs, kyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0