en slank han hit, och en slank han dit

och en slanska ner i diket!

dålig uppdatering som vanligt, förlåt så myck1!

i måndags så vaknade vi kring 12, amanda och matilda höll oss vakna på tog för länge! vi åt frukost och sen for alla hem förutom jag :) sen kring 3 kom ebba och rebecca, vi gjorde mat och de blev toppen! sen kom johan och ante, vi tog de hyfsat lugnt men trevligt var de.
vid 11 skulle matilda till sin kusin så då for vi hem.
Tisdag vaknade jag, tro de eller ej, sen var jag med johan, matilda och emma. På kvällen hade vi handbollsträning och efter den skulle jag egentligen vara med johan och ante men dom hade farit till klubbgärdet. Så då blev de dom gamla planerna, jag for till mellanboda och var med bv sebbe! micke var också där och vi hade så grymt kul, helt seriöst de är sjukt! vi dunka och sebbe dansa
sov där, eller sov och sov, jag sov typ en timma, kunde verkligen inte sova och då jag väl var trött var sebbe pigg och då fick inte vi andra sova heller. Hahah, knäppis. Vi var grymt trötta men härja på lite som vanligt, åt frukost, chilla, sov i en timma, åt chilla och sen halv 6 så kom pappa och hämtade mig.
Sen var de bara hem och byta om och sen hade vi fotbollsträning på lf. De gick rent åt helvete, var jätte trött och fick ont i magen, inte kul!
idag har jag inte gjort mycket, damsugit som vanligt, (inte som anna anka) handlat, fått reda på att vi inte har någon träning idag, sen ska jag packa och efter det kanske vara med folk:)

citatet är från då vi var hos sebbe, vi satt på en stillastående skoter och körde: en slank han hit...  vi ramla och sebbe skrapa sin arm :(

sebastian lundberg är den bästa som finns, vi vet inte rikitgt men vi tror de snart är 3 och ett halv år nu som vi har känt varandra. bättre vän får man leta efter!

ska lägga in bilder från både mobilen och kameran nu så ni får nog ta del utav dom sen! :)
puss


inte min dag idag -.- slog ett glas med  mot bordskanten och de slutade med detta! inte kul alls.. skvättrade jävlat överallt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0