you have bite in the sour appel

Det har varit för mycket, så tid för bloggandet finns inte. Men jag vill ändå inte lägga ner den, jag skriver då jag har tid och jag tvingar ingen att läsa min blogg, ni gör som ni vill men det är jätte kul att höra av dom som läser min blogg. Och om statistiken är hög så får man ju alltid err leénde på läpparna :)

full smockad vecka som sagt.
kommer inte ihåg allt som hände förra veckan, vet att i onsdags var jag och emma på stan och shoppade. Hittade lite saker som var väl behövligt. Och provet vi hade i onsdags gick mycker bättre än vad jag trodde, trodde jag skulle få ca 20 poäng men fick 43 av hemligt :D
och i fredags var det ett helt gäng hos lille lars och vi grillade, mös, såg film m.m :) kul var det,
och i söndags hade vi match mot koskoskulle (?) och vi vann med 3-0, och jag "gjorde" ett utav målen, fast egentligen var det fias mål enligt mig :)
men nu ska jag snart äta och sen blir det handbolls träning, ni hör av mig nästa gång jag har tid.
pussss

innan skolkatalogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0