vad händer?

Såg att både min design och header är borta?! ;s fattar inte vad som har hänt! Ful som stryk är den då just nu, är det någon som kan fixa sånt, och som skulle vilja hjälpa mig?:)

Måndag idag då, trött som vanligt, fast var till och med tröttare idag. Har ju inte fått sova ut någonting i helgen :(
Fredag: for jag + 14 pers till pentryt och åt, mums! När vi var klara där så var klockan 9 och dom flesta begav sig till lasse. Bland annat jag, hahah jag och johan låg och pratade om lite saker, fan vad kul det var! ;) vi var väl där till ca 20 över 11.
Lördag: Väckaren ringde på 20 i 7, steg upp och gjorde mig klar. Sen åkte jag med julia till hortlax sporthall för det skulle vara lilla elitserien där. Hamnade i en grupp som hette Rimbo, jag spelade först en match och den vann vi. Vid 12 kom pappa och hämtade mig och vi for hem och jag böt om och packade väskan. Sen drog jag iväg på fotbolls match, jag, memmis, öbban, jenny och P:ê skulle spela med f96 öjebyn. Det gick jätte bra, och kul var det! :) vi vann med antingen 7-0 eller 8-0, vi är inte riktigt överrens ;). Efter matchen skjutsade pappa mig direkt till hortlax igen och när jag kom dig så höll mitt lag på att spela en match, och dom hade hunnit spela 2st medans jag var borta. Efter den matchen gick vi och åt och den hoppade vi i duschen, gick till ica, typ sov, fick besök av joel (linkan) och johan :) och vi försökte fördröja tiden så mycket som möjligt. Kl halv 9 var det film visning i aulan i hortlax skolan, det blev 17 again. Bra var den, och snygg är han! eller hur hanna? ;) (dräggel) efter filmen for vi hem.
Söndag: klockan ringde 20 över 7, vaknade med ont i halsen, kunde knappt svälja, och ont i höften hade jag. Så jag och pappa bestämde att jag inte skulle spela den dan, men jag for i alla fall till hortlax och hejade på mitt lag, träffade folk, och sånt. Finalen var klockan 2 och efter den for vi hem, kl 5 for jag, memmis och öbban på handboll. Och efter ett tag kom även matilda, vi hade väldigt kul!:) var där till typ 20 i 9.



nu blir det mobilbilder :)

gul bil x2

sötisar <3 lasse är ju i turk nu, bara ifall alla undrar varför det är så tyst! ;)

älskaaaaaaa<3 mormors källare, luktar as gott!

mormor är ju som lite lustig, hon tycker den här blomman är så rolig, för hon tycker det ser ut som en sak ;) och ni kan ju gissa vad?

elvrådsfoto ;)

sötnos<3


urs! skolmat -.-

hahah, jag gillar jonas tröja (Y)


bjuder på en sliten brud

(Y) lyckades flörta till mig på skolan ;)

vi gjorde skit sexiga frisyrer under handbollen igår! ;) julgranspollan

så här fin blev då jag? ;)

i fredags, ser typ sur ut?

i fredags, suddig.


fan vad många det är jag saknar. Många som jag håller på att tappa kontakten med, vill fan inte det.

och ja andré, du ska få komma med på ett hörn;) grabben du är störtskön, verkligen en kille man kan snacka om allt med <3 jag älskar dig, and you know it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0