jag vill it!!!!!!!!

hostar, nyser, snorar, hals ont, lite feber.. ORKAR SERIÖST INTE! bläääääää
jag försöker inbilla mig själv att jag är frisk, men det går ju si sådär ;)
hittade några söta bilder som jag tänkte dela med mig av


annars så flyter allting bara på, skolan är väl inte någon höjdpunkt men den funkar. Inte någon läxa i veckan vad jag då vet, och det är fett skööööönt!
men nu ska jag göra annat, vara social med folk och ni ska ju också vara social med mig! ;)
puss på kinden så jag inte smittar er! ♥


syster, bästevänn, mitt allt! jag älskar dig! (:
jag vill alltid vara den som torkar dina tårar, den som får dig att vika sig av skratt, den som får dela allt med dig. du e så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0