fy fan så jävla vidrig människa, jag tål it dig.

tjaaaaaa, nu var veckan igång igen. Skolan räckte till 5 i 4 idag, gud så himla drygt. Efter det drog jag, amanda och matilda till stan. Jag är en pank brud just nu men pappa hade lagt in pengar till mat, jag åt mat från subland, MUMS! Och jag fick också med mig hem en grej som är as härlig, den heter -orgasm nånting-, och så köpte jag ett par string ;) rawr, blev bara ett par vanliga bruna.

hette visst : orgasmatron, helvete så härlig uppfinning..
just nu ser jag svenska hollywood fruar, hahah älskar programet. Vilka lejda människor alltså;)
på onsdag ska jag bli lite bortskämd (A) hahah, eller kanske inte för dom flesta men för mig är det mkt. Ska få en vinterjacka från team sportia och den kostar ca 1800kr, men det finns seriöst ingen billigare! det är ju nästan hemskt.. ska också flörta till mig en mössa, nu på mornarna är det så jävla kallt, jag fryser snart ihjäl. Men jag älskar ju då vintern så snart blir det bra :D
men nu orkar jag inte skriva mer. vi hörs :)

vad vill ni att jag ska skriva om? släng in en kommentar!:)




vinteeeeeeeeeeeer<33333333

Kommentarer
Postat av: Issa

fanny, dom i svenska hollywood fruar är ju härliga människor :D

2009-10-06 @ 15:41:02
URL: http://isabellnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0