termometern visa 39.5

igår blev jag bättre och for till johan. Matilda, max, oskar, matilda och linnea kom och hämta upp mig. Sen for vi till LH (lösviktshuset) och då kom johan, issa och viktor. Jag köpte inget på LH men sen for vi till ok och där köpte jag en monster, så jag skulle orka med kvällen tänkte jag ;) sedan for vi till johan och plaserade oss i deras soffa, vi såg jönsson ligan <3 joel och emma kom också senare under kvällen. Efter filmen gick vi ut och gjorde en eld, men efter en liten stund blev det så kallt så vi gick in igen. Trängde in oss i johans rum och var allmänt lejda! jag och Linnea satt och hostade ikapp och sen visa det sig att båda hade feber också, tyck synd om oss :) strax före 12 for vi hem, jag höll på att skaka ihjäl när jag cyklade och ett tag efter jag kom hem så tog jag tempen och det var då den visade (↑) 39.5, och jag kände mig inte så kry. Gick och lade mig i stort sett direkt.

Halv 1 väckte pappa mig i morse och då fick han genast komma med alvedon och febertermotetern, då hade jag 38,8. Jag låg i sängen och såg filmen "stekta gröna tomater". Har fortfarande inte stigit upp ur sängen och jag mår fortfarande dåligt, så det blir väl antagligen ingen skola imorgon.
Klockan 23.00 ikväll så kommer vi inte ha någon ström på grund av någonting, vi fick hem ett brev att den skulle försvinna i några timmar, någon mer som blir utan ström inatt?

men nu har jag inge mer att säga :D bjuder på några random mobil bilder:

süt

ännu mer süt♥

johan är wannabe gangstah, hahaha♥

hahahah, transoooooor<3

jag har kännt dig sen barnsben men ändå tycker jag att det är nu vi har lärt känna varandra på riktigt, du är en riktig pärla och jag älskar dig!

skolans kyckling grillkorv <33333333333 morfars dolme! nä fy fan, urs för skolmat!

jaajaa

i fredags skulle jag tro

öbban och limpis

någon vecka sen

någon vecka sen

sen i somras


just de, nu kom jag på en grej. Det har ju varit blog awards nu i helgen. Och foki, som jag själv tycker är en jätte söt tej och en bra bloggare vann ju 3 priser, och hon blev ju självklart jätte glad över det och skrev nått inlägg om det men hon skröt ju ändå inte. Men då har vi ju primadonnan kissie.. hon vann ett pris som sveriges kaxigaste bloggare, och det passa så jävla bra! men nu blev hon ännu kaxigare och säger att hon är kändast i sverige osv. Jag stör mig så grymt mycket på henne och tycker hon är så lejd :D jag dör seriöst, hon är ju "känd" (det sved att kalla henne det) för hennes attityd och hur hon skriver att alla vill vara som hon och att alla härmar henne med h
ennes rosa mjukisdress och ditt och datt. Fattar inte hur dom som umgås med henne kan stå ut.
någon som håller med mig om att bruden är världens jobbigaste?! 

ni får tycka vad ni vill, men någon är det väl som håller med mig?;)  

tummen upp!

tummen

ner!

Kommentarer
Postat av: emma sjödin

så fuuul!!! älskar dig oxå!!!<3 (L)

2009-10-18 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0