stekta gröna tomater

igår var jag hemma från skolan, men det var inte pga att jag var sjuk eller nå. Det var bara så att jag inte hade sovit någonting alls den natten, och jag kände att jag inte skulle orka med skolan. Låg i sängen väldigt länge, kanske till 3-4?:) då steg jag upp och tog en dusch, fixade mig lite och sen for jag och pappa in till stan och handlade, hyrde film och sedan for vi och beställde mat från pentryt. På kvällen så for jag, emma, hanna, max och matilda till johan. Vi såg film, var ute och tog det bara lugnt. Senare på kvällen kom även linkan (joel), kul var det. Vid 12 bar sig alla hemmåt.
Imorse så vaknade jag med värdens tyngsta och smärtdrabbade kropp. Hade en feber på 38,5, och jag kände mig inte fresh. Pappa kände sitt medlidande och gav mig 2 alvedon och lite saker att smaska på. Febern gick ner hyfsat fort men kroppen kändes fortfarande inte på topp, vekligen inte. Nu känner jag mig något bättre och sitter här med en tallrik med kött och potatisgratäng på. Gott ska det bli.
Planerna för ikväll var egentligen att vi skulle till johan och grilla/se film och mysa. Men vi får se hur jag mår senare ikväll :)

puss på kinden♥

älskling <3

älsklingar!

hahah mina sötisar! simon, amanda, emma, fanny

jag älskar dig så mycket och vill alltid ha dig vid min sida. men det är något vi måste kämpa för, hjälper du mig på traven? <3


Kommentarer
Postat av: Amanda den bäästa!!

Jag må ju säga att vårat hjärta var fagert!!;) puss älskar dig ;)<33

2009-10-18 @ 03:33:11
URL: http://aamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0