nokia fjortis dunk

hejjhejj, kvällen hos emma var great! :)
Vi gjorde en massa tjejsaker och sådant. Vi vaxade, ansiktsmask, färgade ögonbryn, noppa ögonbryn och åt gotta. Max, oskar och matilda kom och gjorde oss oväntat besök en liten stund. Trevligt!:) Senare på kvällen poppade vi popcorn, gjorde dipp, och åt det och chips och dricka framför en film som intgen såg. Mys med brudsen!
ikväll blir det handbolls träning och vi ska väl snart hem härifrån tror jag.
Om någon vill hitta på nå under lovet så hör av er! :)
men nu ska jag vara social med dom henna! pussen♥
och dom som sov här var jag, emma, amanda, matilda och hanna. Alltså mina älsklingar! ♥ ♥


 

Kommentarer
Postat av: elin

alltå vad menar du med smset du skickade ? ;o

2009-10-28 @ 16:17:32
Postat av: Amin

Asså jag var lungt coolast och snyggast och glömm inte sexigast;)

2009-11-26 @ 23:02:47
URL: http://aminzaibi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0