hejj från världenssämsta bloggare!:)

tiden för dator finns bara inte, tyvärr..

I veckan har vi haft 3 prov, (tummen ner) men det gick ändå ganska bra, eller det duger.
Har fått världens hosta så det har inte blivit någon träning för mig i veckan, snyft. Men helt ärligt, har inge sug efter handbollen. Men ska inte ge upp.
Förra helgen spenderades med emma, + en massa annat folk. Jag sov där fredag-söndag, första natten var det jag och amanda som sov över, på lördagen for vi 3 på phb (piteåhavsbad) med amandas familj, det var skit kul. Sen sov jag hos emma lördag- söndag och då sov även jocke och oskar där. Skoj, skoj! Lördags kväll blev det värsta polisdramat, lite läskigt faktiskt. Men orkar inte gå in på detaljer när det gäller det. Kring 11 på söndagen så var vi tvungen fara hem för att emma skulle bort, och senare på eftermiddagen var jag med max, sebbe, jocke och oskar. En riktigt rolig helg! :)
och söndags kväll gjorde jag hål i läppen, helt själv dessutom. (a) hahha, och vi får väl se om jag behåller det eller inte.
I veckan har det varit alldeles för mycket skola, urs och fy och blä alltså!
igår (fredag) så gick vi till 25 över 3, efter det for jag och amanda älskling in till stan en snabbis. Jag köpte 2 piercingar, en bara vanlig plopp och en tunn silver ring med en liten plopp. Och det var rea på underkläder på H&M så jag prövade några B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0