you can make it, I can make it, but together we are going down

Hejhej, idag har jag inte gjort någonting alls, och då menar jag ingenting!
Har bara legat här och drygat. Vaknade halv ett, ;ooooooo
men nu snart ska jag vara med tess den körven. Vi ska nog dra till preem för jag ska köpa en korv eller någonting för det blev ingen god middag här hemma. Och sen får vi väl se vad vi hittar på, någonting blir det ju alltid. Men nu ska jag börja göra mig klar och sen bär det av,

har man tråkigt så har man

Kommentarer
Postat av: elinä

jag har också TRÅKAT idag! :( ... som vanligt förresten : fin bild/er :) <33

2009-05-23 @ 18:42:27
Postat av: Carebox

tRor du ja bry mäj?

2009-05-23 @ 23:10:00
Postat av: Matilda

men palla skriva sön, du har säkert it nå roligare liv som vi ens bryr oss om, gå och döööö istället för att klaga här, du e baaaaaajs! ¨pusspådej fanny

2009-05-24 @ 21:31:17
Postat av: julia

hihi:D så snäll du är! men jag har ingeeen inspiration till det xD

2009-05-25 @ 11:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0