Vad ska jag ta mig till utan dig?

Hejsan, bajs skola i morgon. Hata! Vid 6 ikväll så for jag och mötte matilda och issa för att jag skulle vara med dom, johan och viktor. Vi cyklade till johan och var där ett tag, efter en stund bestämde vi oss för att se beck. Och det gick väl kanske inte bäst... hahah, allt barkade. Tillslut bestämde vi oss för att fara till viktor, där skulle vi också se på film men det funkade då ännu sämre. Efter ett tag med inga förändringar med filmen så ringde johan till oskar tror jag det var, för dom hade sett oskar, martin och simon vid rampen. Efter en stund kom dom men det var bara martin som stannade!:) vi fortsatte med att försöka få igång filmen men det var mest myrornas krig. Vi bestämde då oss för att fara till johan igen. Väl där slog vi på: säg att du älskar mig, inte någon speciellt bra film om jag får säga det själv, och vi såg inte klart hela för att vi inte orkade och johan ville se någonting annat. Matilda for hem kanske halv 9? Och jag och issa for kanske kvart över 9. Cyklade hem i kylan, när jag kom hem blev det att äta. För jag hade inte ätit någon middag eftersom det blev en lite rejälare frukost. Här hemma har jag inte gjort mycket annat än att se på tv. Men nu borde jag knyta mig, imorgon går vi till 5 i 3 och om jag inte minns fel så ska jag till step in och träna i gymmet med erika. Men nu sitter john blund på sängkanten och vinkar med tårna. Vi hörs, puss :) jag älskar dig martin, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0