Tycker du som jag, tycker du som jag så gör jag det en annan dag, na-na-na-nanana.

Hej på er, idag är det ju då lördags som jag hoppas att ni vet. I morse väckte pappa mig 11 för att jag bad han att göra det, men jag orkade inte stiga upp förräns klockan kanske var 20 i 12, he-he. Då hoppa jag i duschen och fixade mig och tog det ganska lugnt. Strax efter 2 cyklade jag till iogt:n för vårat lag har träningsläger men jag är inte med för att jag får ju ändå inte träna och så har jag andra planer. När jag kom dit hade dom teori så jag satte mig mer och lyssnade. Vid 3 gick vi, eller jag cyklade, till björklunda för att dom skulle ha träningspass. Efter en stund där for jag hem och hämtade pengar och for förbi lösviktshuset och köpte kulglass, tog saltlakrits, päron och regnbåge, Mums var det! Efter det for jag tillbaka till träningen och såg, jonte, lasse, david och martin kom dit. När dom hade tränat klart duschade dom och efter det for vi till ica för dom skulle köpa "snacks" till kvällen, jag köpte för dricka för 4kr, yeah. Sen for jag hem och har ligger jag och väntar på att maten ska bli klar. Jag ser på pippi långstrump, hahaha det är ju grymt! Det var ett bra tag sen man såg det.. ;) dom har så gulliga sånger, även där rubriken. Men nu känner jag att det luktar grillat och min mage kurrar. Sen efter maten ska jag till johan och vi ska vara barnvakt åt hans lillebror samuel, vi får väl se hur det går ;) Men jag skriver nog mest troligt ikväll/i natt. Vi hörs alla snyggingar, pusshejjssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0