tre gubbar och jag

Hejj allihopa. Sovit gott? Jag somnade då kanske halv 3/3 och vaknade halv 1. Jag blev själv förvånad att klockan var så mycket, men spela roll. Låg kvar och såg på tv, sen kom raffa och kanske 1 frågade pappa om jag ville följa till pitstop, jag hade inte ens stigit upp ur sängen men skyndade mig orkade inte göra någonting speciellt och kring kvart över 1 cyklade vi till pitstop. Det blev frukost för mig (a) pappa och raffa tog kungens pizza och själv hatar jag pizza, men dumt nog tog jag en hawai för att jag var sugen på salt och annanas. Men gott var det verkligen inte, åt kanske 2 bitar? innan vi hade börjat äta kom någon lennart som satte sig med oss, alltså 3 gubbar och jag. Men jag gick över till LH (lösviktshuset) och köpte tuggummin.

Sen när jag kom tillbaka så hade dom ätit klart så då cyklade vi hem, mötte förresten johan på sin moppe. När vi kom hem satte jag mig vid datorn, jippi. Sitter nästan aldrig vid datorn, varje gång jag får tag i en dator så lägger jag in en/flera bilder i inlägget, alltså alla inlägg utan bilder skriver jag från mobilen. Kanske 90% ;)
Nu blir det mycket bilder,

sen fredags(?)

min älskling i sunderbyn på resturangen!:) <3

sofi och P:ê ;) <3 sunderbyn

Lêsta, sötnos!:) <3 sunderbyn

amanda och elin!:) <3 sunderbyn

hejdå vinter! *vinkvink* sunderbyn

bilder från kvällen igår:

hanna viktröm! :)

matilda nilsson och kisse!:) <3

emma sjödin!:) <3

sötisar, viktor och issa!:) <3

du kan ju alltid drömma viktor!;)

lite johan, matilda, fanny och martin :) <33

jag älskar dig!<3

issa, viktor, julia och hanna!:) enda bilden som julia var med på, för det var hon som tog typ alla bilder igår kväll;) <3

johan och matilda, ;)

Matilda och johan, :) söttttt!

ja matilda, vi vet att johan gjorde dig våt ;) hahahahah! <3

johan lundgren, ,grymt snäll! :)

<3

bäst :) , jag älskar dig martin!

värdens sötaste emma! :) <3

den som roade oss under kvällen! ;)
men nu har jag nördat mig tillräckligt, pusshejjs!♥
Kommentera nu! :D

Kommentarer
Postat av: tove

Ni passar så grymt bra tsm! :-) <3

2009-05-03 @ 18:02:01
URL: http://tovejonsson.blogg.se/
Postat av: Emma

ass kul kväll måst göra mera ggr;)<3

2009-05-03 @ 18:14:04
Postat av: Emma

håller m tove ni passar super bra tsm du&mårten, issa&vikke och matilda&jojjäh :D<3

2009-05-03 @ 18:16:12
Postat av: elin

världens gulligaste par någonsin! :) hoppas ni hade det otroligt trevligt! <3

2009-05-03 @ 18:21:49
Postat av: Julia

Ni är skiit söta tsm =) vilken tur att man inte såg mitt ansikte när jag var med :P Puss <3

2009-05-03 @ 21:15:59
URL: http://julianilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0