Trååååååkiiigttt

Du och jag mot hela världen, det stod klart att när vi vuxit upp vi skulle aldrig bli som dom.. - my friend have a girlfriend and he hate that bitch, he tells me every day.. -Du är en blick och den är mörk och den är varm, och jag vill dansa med din midja i min arm. Du är doften av viol, du är restskatten från fjol(hopp i texten) du är glad och elegant du är laktosintolerant.. - eeh ni med, Oj-oj-oj-oj-oj, alla på en gång, eh ni med åhåhåh, så kör vi hela natten lång...- varje dag jag som regel står en stund vid min spegel.. jag som litet barn var velig och ful så jabbarelig...- det här är sjuka dagar och jag känner mig ju inte så frisk, det är dig som alla jagar och vi tar en liten risk. Och jag kan inte sova och får inte benen att stå still det är svårt att leva när man vet vart hjärtat vill..- var ligger landet där man böjer bananerna, är det samma land där dom bor indianerna? Eller en tarzan, svingar i lijanerna..- har ingen att krama. älska och pussa. Men mamma säger att det går många fler bussar.. Jag hatar dig slyna. Jag ska pissa på din grav, tillsammans med min nya..- ariel, lyssna på mig. Ett liv på land e för tort, Men havet är djupt i vågorna vågar man ha lite kul. Du tror att i grannen vatten, e sjögräset alltid grön. Du drömmer att simma opp dit, det e inte mödan lönt. Nej se dig omkring i viken, här finns ingen ytlighet. Du kan inte bli besviken, det framgår med tydlighet. Havet är djupt, havet är djupt. Nere på botten, här e det toppen, titta och njut. Uppe på land finns bara spring, möda och slit för ingenting..

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-12 @ 00:27:40
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: elin

<3

2009-05-12 @ 07:46:51
Postat av: AmandaI

Fanny min och din dans till havet är djupt! den slår ingen:) men grymt härlig text de var bra gjort! puss älskar dig gumman:) <33

2009-05-12 @ 19:32:11
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-05-12 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0