Take me away.

Hejhallåtjo, jag känner ingen ork till någonting just nu. Att inte ha någonting att längta efter till morgondagen. Igår var vi hos hanna. Det var jag, matilda, issa, hanna, julia, martin, viktor(GV) och johan. Vi gjorde mycket roligt, orkar inte gå in på detaljer. Alla for typ 12 så då drog jag också. När jag kom hem slog jag på en film och somnade kanske 3. I morse vaknade jag halv 1, pratade i telefon med oskar och sebbe, duschade, pratade med dom ännu mer, strök en "skjorta", snacka ännu mer med Sebbe och oskar. Just nu sitter jag och plattar håret och snackar med dom här fulfanen ;) sen blir det att fara till raffa och äta. På kvällen kanske jag skulle vara med några, johan frågade men vi får väl se. Tror på det i alla fall, vi hörs väl kanske någon gång, Pusstjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

iförrgår smsade jag med pappa , jag sa att jag skulle förlåta honom , men han tog inte emot den chansen han sa bara vad ska du förlåt mig för , jag har inte gjort nå . han har bara förstört allting . men det var såhär , när jag föddes ville pappa aldrig ha mig , han sa att han skulle he oss i fosterfamilj men mamma sa nej , hon ville ju ha oss , men mamma sa att hon skulle anmäla pappa då .för mamma skulle aldrig orka sköta oss varje dag som små tills vi var stora . så pappa erbjöd sig att ta oss var tredje helg , så då gjorde han det då . sen när nu i höstas började jag och pappa bråka , han är nykter alkolist . och så hände massor med saker. ja då i höstas fick jag reda på det att pappa aldrig velat ha oss , han hade börjat vela ha oss när jag var tolv år . och så är det massa saker mer. han kan inte stå för det han gör , allting han säger är rätt tycker han . alla ska lyssna på han , för han vet ju allting och kan allting , det är så han tycker , att alla ska se upp till han .

men jag gav han en chans , men jag ger han ingen mer , han får skylla sig själv .

2009-05-10 @ 10:32:25
URL: http://lonnearankvist.blogg.se/
Postat av: m

jag saknar dig också, vi måste göra nånting nån dag! PUUUSSSSS<3

2009-05-10 @ 17:15:42
URL: http://madelenepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0