Show me heaven

Dålig stil fanny, du kan ju inte bara skita i oss läsare!? Tsss, hej! Jag hade varken tid eller ork till att skriva igår. Vi gick till 20 över 1 och efter det for jag och kussebullen till stan. Jag köpte ett par jean, en tröja och ett par örhängen. Elin hade inte så mycket pengar men hon köpte slingning och vi båda köpte mat. Vi for väl hem kanske vid 6 och då for vi till elin och åt, sen började vi med hennes hår. Det tog ganska så länge men det blev ganska på bra. Jag gjorde en tunn slinga i luggen och en i typ underhåret men dom syns bara lite lite. Var där till kanske halv 10 och vi hade en himla kul dag, jag älskar dig kusinvitamin elinpelin. När jag kom hem gjorde jag väl ingenting speciellt, tv, slappa, duscha, och sånt. Åter till dagen, steg upp kanske halv 8, fixade mig, åt och for 20 över. Gick till kanske halv 2(?) Sista timmen har vi framtidsverkstad och det suger mest utav allt. Men vi for då till djurkliniken på studiebesök, det sög ju då också. Jag höll på att somna när hon pratade, kärring. Det enda som var kul var när vi fick gå in där djuren var på uppvakning och där dom var i burar. Och då var ett en stor rottvailer (stavning) som låg i en stor bur och hade nyss opererat benet, och den snarkade så himla högt, till och med högre än pappa och det är fan svårt. Hahah, fult varre ;) sen for jag och matilda till skolan och väntade på att johan skulle sluta, när han kom så for vi hem till han. Först pratade vi och såg tv, sen gick vi ut och spela kubb, jag och johan var lätt bäst, visst babe? ;) hahah, och sen kom deras dampgranne och dampade på oss för att vi visslade medans vi stod på johan gård. Han var helt störd, och han har tydligen alltid varit det. Dom som bor där är en gammal tant och hennes 40 åriga son som fortfarande bor hemma och sover säkert i samma säng som sin mamma. Och båda är grymt störda. Men i alla fall, efter hans damputbrott så satte vi oss ned och pratade. Vid 4 for jag och matilda hem. Tack för idag bästjohan och bästmatilda, ni är min ljuspunkt på dagen! men nu ska jag dra,

Kommentarer
Postat av: eä

hej, när ni var där, var alva där då ? :) för hon har varit där idag tror jag ..

2009-05-13 @ 19:49:33
Postat av: Fanny

Nej hon var inte där ;)

2009-05-13 @ 20:49:54
URL: http://fannylindblom.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahahhaha det var ju jag som ägde er baklänges ;) ni hade ju inte fått ner en enda när jag vann ;) hahah vi är ju lätt bäst puss på er :)

2009-05-14 @ 16:34:49
Postat av: Matilda

hahahhaha det var ju jag som ägde er baklänges ;) ni hade ju inte fått ner en enda när jag vann ;) hahah vi är ju lätt bäst puss på er :)

2009-05-14 @ 16:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0