Sanningen svider

Jag börja med att be om ursäkt. Att jag inte har uppdaterat eller någonting. Men ni har nog inte saknat mig heller. Sen vi hördes sist så vet jag inte riktigt vad jag har gjort, tror det var i lördags jag skrev sist, eller? För jag orkar inte gå och kolla det nu eftersom jag skriver från mobilen. Jag har ingen aning om vad jag gjorde i lördags, jag är ganska säker på att jag var med tess nästan hela dagen. Söndag: var jag bara hemma, var ute och lite sånt. Farfar var här och åt och det blev grillat och sen en äppelpaj med vaniljvisp, satt gott i magen. Måndag: skola till 20 i 3, efter det for jag hem och packade och sen vid 4 cyklade mamma förbi och plockade upp mig och sen cyklade vi tillsammans till Hortlax. "Han" var inte hemma så då passade jag på att fara dit, har inte varit där sen 8 JANUARI...Efter vi hade hämtat Rasmus (min lillebror) cyklade vi alla hem och åt middag. Vid 7 kom mormor och var "barnvakt" åt oss för att mamma skulle på möte. Egentligen så skulle jag ju inte vara där så vi hade ju klarat oss utan hon men det var bara kul, jag älskar min mommo/bästevän. Halv 9 kom mamma hem och mormor for. Då såg vi mest tv och försökte komma på någont bröllops rim, det gick väl som det gick. Och så hade dom köpt en spikmatta som jag låg på, faktiskt ganska skönt men det gjorde ändå gode ont. Gick väl och lade mig vid 11 men somnade kanske halv 12. Idag, tisdag: 20 i 7 blev man väckt av lillebror istället för morsan, kul.. Steg upp,åt och fixade mig. Kvart i 8 cyklade jag från Hortlax, kring 8 var jag på degeränget och cyklade därifrån med Matilda. Ca 20 över 8 var vi på skolan så jag hade cyklat i ca 30-35 minuter, (stolt) hahaha, nej inte riktigt men nästan. Dagen gick fort och vi hade inte värst mycket lektioner. Slutade 20 över 1, cyklade hem och pluggade/sov. Strax före 6 kom amanda och hennes fam. och hämtade upp mig, vi dömde 2 matcher och efter det bar det hem, 9 ringde johan från turk men det hördes så dåligt så vi pratade bara en liten stund, sen var det läxa, dusch och nu godnatt. Bajsbajs kiss:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är snygg älskling:)

2009-05-27 @ 15:50:09
URL: http://eliinlindbloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0