Rent hus och roomservice

Hejhej, stannade hemma från skolan idag också. Har väl mått sisådär. Men nu har jag faktiskt börjat må bättre. Har ätit och sånt så jag har fått energi och näring. Jag skulle gärna hitta på någonting men kanske ska ta det lugnt ändå, men är det någon som vill hitta på någonting imorgon så hör av er, Lillskiten (amanda) vill du göra nånting? Just nu ser jag rent hus och roomservice och urs så äckligt en del kan ha hemma. Jag blir rent äcklad.. Vi hörs väl imorgon. vad tycker ni om min nya header och design som alwaysterese.blogg.se har fixat åt mig, tror hon skulle fixa några fler saker sen ikväll. Tack så mycket älskling :) Men nu börjar programmen snart om, vi hörs. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0