Relax

Hejjsan "allesammans". Onsdag och det börjar närma sig helg. Som sagt for ju då jag, amanda och matilda in till stan idag. Där gick vi runt och kollade och sånt man brukar göra på stan, själv slösade man pengar på en potatisbakese, varm choklad och mat från subland som jag tog med hem, och även en hudkräm - sommer glow. Vi blev väl ganska så less kanske halv 2/3 och när man blir trött och less blir man väl kanske inte trevligast. Anna och kussebullen elin var också på stan och jag och elin bestämde oss för att göra någonting senare på kvällen. Matildas pappa kom och hämtade mig och hon kanske halv 4 eller någonting sånt. Amanda skulle till hennes pappa typ. När jag kom hem åt jag min mat och såg på tv, bland annat sex and the city som är bäst, seriöst! Den serien klår bara OTH. Vid 6 kom elin och vi bestämde oss för att fara ut och cykla. Vi for förbi sporthallen men där var inte en varelse, så vi for där ifrån. Elin sms:a viktor (GV) och vi cyklade förbi där, men när vi kom dit så var just han och johan på väg ut med mopparna så det blev bara att vi växlade några ord och sen stack dom och vi cyklade i våran egen takt. Sen visste vi inte vad vi skulle göra jag och kussebullen, men vi cyklade vägen förbi ica och just då kom tobbe och martin ut från ica. Vi cyklade och pratade med dom, efter ett tag kom även lasse ut. Vi stod och prata med dom 3 ganska länge, men sen skulle dom dra till jonte. Jag och elin gick in på ica och letade någonting gott, men det var ingenting som föll oss i smaken så vi lämnade affären utan någonting köpt. Vi smsade med tobbe och han sa att dom + jonte skulle till sporthallen så då for jag och elin dit igen. Vi var där och lejda oss till strax före 9 då killarna skulle hem och se någon match. Jag och elin for hem till mig och tog oss mackor, oboy och lite sånt. Det satt väldigt fint i magen, kring halv 10 for hon hem. Jag hoppade i duschen och har smörjt in mig med sommer glow. Vi får väl se om det fungerar, har även sett fråga olle ikväll (y) Men ska knyta mig nu, jopz. Pussssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0