ni e fett bäst,

vill bara säga tack till er som kom till mig idag, det behövde jag verkligen!
Matilda Nilsson: du är mitt solsken, utan dig vore jag SERIÖST ingenting, du gör mina dagar lättare. Att du fälde en tår för mig, bara för att jag gjorde det betydde mer än vad du tror. Att bara få en lång-varm-kram. Jag älskar dig och kommer ALLTID göra det, du är en ängel utan vingar!
Amanda pietarinen: du är min korv. Du får alltid mina läppar att röra sig, även när jag är som ledsnast. Du är min stjärna, min allra finaste. Du är en sån speciell person, ingen är som dig. DU har alltid ett leende på läpparna som smittar av sig till alla. Jag älskar dig min gudagåva, <3
Christoffer gustavsson: Jadu, vi hade "våran tid" men det gick ju som över. Vi tappade allt, men idag så verkade du så förstående, jag vet inte vad jag ska skriva för det har inte varit mycket.
Sen har vi ju då lilla André, han kom u då inte hit idag men förtjänar ändå hejn,
André jonsson: du är son knas du, du gör mig glad och får mag att skratta. Vi har bara träffats en gång, men mer ska det bli. Det har jag bestämt :D jag älskar dig vännen! <3


mina så kallade "gråtlåtar" grymt bra!
och ni som inte står där uppe betyder också så grymt mkt, tack! utan er vore jag "åssit"

Kommentarer
Postat av: jadu.. :)

ffin blogg! :)<3

2009-05-14 @ 22:08:35
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: therese

snyggblogg :D bra låtar och allt ;-D

2009-05-14 @ 22:21:16
URL: http://thereselindgren.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Är på bättrings vägen att bli ''normal'' igen Fanny ;) Finns här för dig än.. <3

2009-05-14 @ 22:26:57
Postat av: elin älmeros

bra att så många kom och stöttade dig !!

2009-05-14 @ 22:40:37
Postat av: lariice ;D

sv: tackar ;)hehe ^^

2009-05-14 @ 23:20:38
URL: http://marrerome.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så jävla fin fanny<3

2009-05-15 @ 23:47:01
URL: http://linneaenqvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag älskar dej med fanny! hahaha men bara en sak, det står ju tack till alla som kom och stöttade dej, johan var ju också där;) fast ute på gruset och väntade ;) pusssssssssssss

2009-05-18 @ 09:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0