Mycketvälgodkänt

Hallihallå, tjosan i lingon skogen. Haft en bra tisdag? Kvart i 7 for jag och cyklade till matilda på degeränget, och jag kom dit var även viktor där, med issa så klart ;) efter en stund for vi iväg, och egentligen skulle bara jag och matilda fara men issa och viktor följde. Viktor körde sin racer moppe medans vi andra cyklade, viktor nu även kallad GV. Medans matilda tränade så svamlade vi på rejält, jag går inte in på några detaljer för jag stod för det mesta känner jag (a) feta gubbar, snusk, adoption, bollar, damp. Strax efter 9 slutade träningen och dom satt och pratade i typ år och dar kändes det som. Matilda böt om och sen var det bara cykla hem i kylan. Från bersika till mitten av Öjebyn. Och jag kom hem tog jag mig några mackor och oboy. Gött, har bara tagit det lugnt och sett tv och sånt där, gjorde även matte läxan som ska in i morgon, men den var jätte lätt och tog kanske 4 min (?) Har även sms:at med knäppgöken andré, glad att jag har dig vid min sida igen vännen!:) detaljer om vad vi pratade om får ni verkligen inte höra, HAHAHA. Men nu borde jag nog släcka, är grymt trött, och jag orkar ändå aldrig upp i tid på morgonen. Och förresten, förra veckan hade vi engelska prov och vi fick tillbaka det idag, jag var helt säker på att jag skulle få kompletering. Och när jag får pappret framför mig så står det 92p/100, fatta grymt glad jag blev. Hade vi haft betyg hade jag fått MVG, ni tycker säkert att jag skryter men jag är bara självgod och stolt ;) Men godnatt, Tjill och hej, jag älskar martin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0