Look in my face, look in my eyes, and tell me.

Nämen tjenare. Hur har eran fredag varit? Min har varit toppen, men det är ju klart, det har ju inte varit skola så då kan den ju inte vara annat ;) till middag idag blev det grillat! Kött, klyft potatis, grönsaker på spett och nånting jag inte kan stava. Riktigt gott var det. Sen kring 7 for jag till ok för jag och martin skulle ses där, sen for vi till viktor där även issa var. Vi var där bara en liten stund, sen sas det att vi skulle till issa men vi hamnade hos martin. Där såg vi film och efter 9 kom matilda och gjorde oss sällskap. Himlar så kul vi hade, jag höll på att pissa ner mig för att jag skratta så mycket, okej inte riktigt men ni fattar att jag överdriver lite. Alltså vi skrattade åt allting! Sen efter 10 for issa, matilda och viktor hem till sig. Jag och martin låg och mös tills jag skulle hem, vet inte när jag for men jag var i alla fall hemma kvart i 12. Imorgon blir det ingen sovmorgon, måste upp kanske 8/halv 9. Måste duscha och samling på björklunda 10:15. Då ska vi iväg till luleå och spela fotboll. Mot sunderbyn och norrsken tror jag det var(?!) Önska oss lycka till, jag hoppas faktiskt att det inte blir lika varmt som idag för då kommer vi dö. Men nu ska jag gå och borsta tänderna. Vi hörs i morgon, och förresten i morgon kväll ska jag, matilda, issa, hanna och julia till emma och äta och sånt. Och senare på kvällen skulle martin och viktor komma, kulkulkul!:) Men godnatt och sånt, vi hörs! Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0