Lay me down on a bed of roses.

Tjabba alla tuffingar. Haft en bra fredag? Min har väl funkat, någorlunda i alla fall. Tur att en del människor kan göra en så glad när man mår som sämst. Vi började ju då halv 9 idag, men på morgonen var jag hos mamma på vårdcentralen och kollade mina "lymfkörtlar" eller vad det nu heter. Dom är svullna och gör jätte ont. För dom som inte vet så sitter dom typ på halsen och under käkbenet. Jag kom lite sent till skolan men det gick bra. Vi gick till kvart över 2 idag, vi fick sluta en kvart tidigare för att vi inte orkade mera. Och precis när vi skulle se film så slocknade hela skolan, det blev strömavbrott så det var kolsvart i hela skolan. Man fick leta sig fram. Efter skolan chilla jag ett tag och sen ringde matilda och frågade om jag skulle med och se fotboll, självklart. Så vi for till hedén och såg, vi trodde den började 16:15 Men tydligen började den 16:45, så jag och matilda tog oss en cykeltur runt omkring.. Vi var tvungna fara innan matchen var slut för att matilda skulle hem och äta. När jag kom hem åt vi och kanske halv 8 eller någonting kom matilda. Vi for till johan och där var även GV (viktor). Vi pratade och sånt. Matilda förlorad mot samuel i armbrytning, haha skäms Matilda! Han går i 2:an. Matilda for hem kanske halv 10 eller någonting. Efter det gick vi ut, viktor fyllde en vattenpistol och dränkte mig och samuel som är johans lillebror. Men han fick igen med ett tissenyp, mohahahaha. Sen for vi ut och körde moppe, jag satt bakom johan medans han körde som en galning, nej jag skoja, du är kung johan ;) när vi var ute träffade vi martin, oskar, elin och emelie, det blev ju som det blev... Sen for vi till något ställe som jag inte vet vars det var, kanske typ böle(?) Har inte en blekaste. Vi körde typ i skogen och så, förlåt för att jag synkade dig johan. Vi kom tillbaka till johan 11. Då for viktor hem och jag och johan stod ute i kylan och pratade i en halvtimme. Bäst, det kommer lösa sig jag lovar! Sen frös stackarn så då for jag hem, sen har det inte hänt mycket, godnatt pussfrånfanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0