JOHAN ÄR ÄNTLIGEN HEMMA FRÅN TURKIET, JIPPI!

Hej på er, har din onsdag varit bra? Min har väl varit sisådär. Dagen började med regn och slutade med stinkbomber. Vi gick till 2 och sista timmen hade vi framtidsverkstad, egentligen skulle vi cykla till räddningstjänsten men det regnade så han fick komma till oss istället. Han pratade och visade bilder och videoklipp om bränder och olyckor, faktiskt ganska intressant. Och jag och han som berättade fick värsta skratt anfallet och ingen fattade varför, han tyckte jag hade "glimten i ögat" så det är väl bara att tacka ;) och det jag skrev om att dagen slutade med stinkbomber är att dom har börjat slänga såna på våran skola. Och jag kan lova att det luktar jävel. Luktar som värsta äggaren, man kan absolut inte andas när dom har gjort det. Egentligen så vet jag inte vad dom gör, är det någont dom kastar ut eller är det en "bomb" eller någonting som dom sprutar ut, vet du? Men i alla fall, efter skolan cyklade jag hem och pluggade SO, kände mig riktigt duktig som faktiskt gjorde det och inte fastnade framför tv:n eller annat. Jag pluggade och vid 3 tog jag en paus och cyklade till ica för att se hur mycket pengar jag hade på kortet och så köpte jag riskakor. Cyklade hem och pluggade lite till, sen kom pappa hem och det blev middag. Vid 6 skjutsade pappa mig och tess in till stan för det var ju killkväll och Gert från rix fm var ju i gallerian. Han var väldigt skäggig ska ni veta. Kommer nog en bild någon gång när jag sitter vid datorn. Pappa kom och hämtade oss kanske halv 9 eller någonting. Jag hade bara lite pengar så för mig blev det bara en glass och en eye liner penna. Tess köpte lite mer saker. När jag kom hem kollade jag igenom SO:n lite och drack te. Idag hade jag NO prov, det gick faktiskt väldigt bra. Imorgon har vi SO prov och på fredag har jag spanska prov. Gud så tråkigt, min hjärna orkar inte plugga. Idag har jag varit hur trött som helst och jag vet inte varför, fortsätter det så här blir jag ju tokig. Har knappt orkat lyfta fötterna och knappt orkat vrida huvudet. Så jag borde nog sova snart, kyssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill inte vara dum men det är jobbigt då du skriver så långt, jag orkar aldrig läsa dina inlägg puss

2009-05-28 @ 16:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0