It's dark outside.

Hejhej, sen förra inlägget så har jag varit på ica med pappa och handlade, köpte bland annat hårfärg. När jag kom hem så kom elin (kussebullen) hon färgade mitt hår samtidigt som jag skrev lite biologi åt hon, medans vi väntade på att det skulle verka så gjorde jag lite spanska och hon sin biologi. Sköljde ur färgen, blåste håret och fick se resultatet. Det blev lite svart enligt mig, det skulle bli mörkbrunt men det brukar ju som alltid ljusna. Men det ser då bättre ut än innan, urtvättat och jävligt. Efter det så åt vi päron, plugga, och pratade. Hon for kanske halv 9 för att fara hem och plugga ännu mer. Sen dess har jag inte gjort någonting speciellt. Pratat med... Jag pallar fan inte allt hejn, jävla skit. Jag ska inte gråta.

Kommentarer
Postat av: elinä

vad är det ? pallar allt skit? ... gråta ?

2009-05-14 @ 08:40:00
Postat av: bröllopsbloggen

Hej, mitt sociala experiment bröllopsbloggen har nu funnits i en vecka och redan nu har tusentals besökt bloggen.

Jag vill gifta mej min plånbok säger annat så nu är bröllopsbloggen startad där jag söker privat personer företag som kan hjälpa mej förverkliga min dröm...



kan du hjälpa mej??

kanske en länkning eller följa mej på min resa...

allt räknas! tillsammans kanske vi lyckas



kram

2009-05-14 @ 08:44:43
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dig & finns alltid hära för dig! No matther whuuuut <3

2009-05-14 @ 15:59:44
URL: http://alwaysterese.blogg.se/
Postat av: lilly

gumman, du klarar hejn<3

2009-05-14 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0