I trust you, or.. I did.

Pingpong, hejtjej. Tänk vad skönt med fredag imorgon. Vad har ni gjort idag då? Själv så hade man sovmorgon till 10 i 10. Och gick till 20 i 4, våran längsta dag. Efter skolan for jag, tess och kevin till tess. Och sen for vi till pit stop och åt, jag tog en oxfilérulle, tess en kycklingrulle och kevin en kebabrulle. Efter det skulle kevin hem, för han hade träning. :( fatta underbar kille, min bästa vän som är hemma och det är GÖTT. Sen for jag och tess runt lite och svamlade på. Var bland annat på kinesgungan. Men efter nån timme så blev det is kallt, vi for hem till tess och slappade och lejdade oss ännu mer. Vi såg lite av alvin och gänget, himla söt film alltså. Vid halv 10 cyklade jag hem, ganska smidigt när tjollran bor på samma gata. När jag kom hem var raffa här, han och pappa satt och såg hockeyn. Och sverige vann ju tydligen, bra! Har inte gjort speciellt mycket, smörjt in mig med min summer glow, och jag ser faktiskt skillnad sen jag smorde in mig igår. Fin brun färg faktiskt. Men nu ser jag sex and the city och sms:ar lite med johan, ska väl snart släcka tror jag. Vi hörs i morgon :) pusstjo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :)<3 , asså typ alla har värsta bästa kontakten med sina föräldrara , det håller jag med om .

men vi började bråka , och sen dess har jag aldrig mer velat se han , men jag saknar han jätte mycket , även fast han gjort fel , han är ju min pappa så jag åste fölåta honom nångång . men jag har fått reda på massor om saker som handlar om han som jag inte har velat veta helst . men det är jobbigt , det är det .

varför har inte du kontakt med din mamma ? .

, är det jobbigt för dig ?<3

2009-05-08 @ 14:43:37
URL: http://lonnearankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0