I just wanna be a little girl again.

Hej på dig min skönaböna! Steg upp kl 10 idag, strax före 11 for vi iväg till matchen. Vi spelade ju då mot piteå och vann med 5-1, mål görande blev bea, issa, matilda, lenna och emma. Vi spelade mycket bättre nu än då vi mötte saik. I halv lek gick och och julia som har skavsår till preem och köpte glass och så. Julia köpte en mjukglass och jag köpte en twister och en dricka. Sen gick vi till baka och fortsatte heja. Under hela matchen så har det varit så himla varmt, man höll på att steka sönder. Och jag körde med mina stekarbrillor, Yeah (y) efter matchen for jag och pappa förbi på ok och köpte nå saker. Träffade elinpelin där!:) sen for vi hem och jag klippte pappa, eller egentligen snaggade jag han. Det blev väl fint, hoppas jag... Till middagen kommer farfar och ska äta gott gott med oss. Och senare ikväll blir det att jag är med martin och några till. Men nu ska jag ta bort nagellacket och sen måla nytt, det blir knall rött som vanligt ungefär. Men vi hörs senare idag :) pussochkramvisynsilingonskogen!;)

Kommentarer
Postat av: elin

ha så kul ikv skitunge (; <3 älskardig

2009-05-01 @ 15:51:05
URL: http://elinalmeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0