Hjärtats dörrar har stängts för länge sen'

Hejhej, tisdag idag då. Började halv 8 och gick till 20 över 1, våran kortaste dag. Efter skolan satt jag och matilda och väntade på johan och martin som slutade 10 i 2. När dom hade slutat cyklade vi till johan och det blev att vi såg film och mös. Vid kanske 5 skulle matilda hem och jag cyklade med hon. När jag kom hem var maten precis klar och det blev potatisburgare och bacon. Nu ligger jag och ser top chef och jag tycker det är jätte bra, gillar mat program. Tönt jag vet ;) sen ikväll cyklar jag och matilda till bersika för hon ska träna med p95. Jag cyklar nog till hon ca kvart i 7. Jag kanske bloggar senare, vi får se. PussTjing,:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0