Himlen är oskyldigt blå.

Hola. Haft en bra lördag? Min har i alla fall varit perfaperfekt! For ju till sunderbyn, vi vann första matchen med 4-0 mot norrsken och andra matchen förlorade vi mot sunderbyn med 1-0. Och jag vet att man inte ska skylla på domarna men dom var jävlat värdelösa. Dom dömde bort vårat mål mot sunderbyn och visste då inte hur man använde visselpipan! Vi var hemma kanske 20 över 6/halv 7. Och direkt jag kom hem så for jag och pappa och hyrde 2 filmer, sen for jag bara hem och böt om och sen kom julia och vi cyklade till emma. Där var redan emma, hanna, matilda och issa. Vi åt mat och det blev kyckling och kroketer. Riktigt gott var det. Vid 8 cyklade jag och issa iväg för att möta martin, viktor och johan. Vi gjorde då det och sen har vi varit hos emma hela kvällen. Vi har gjort lite allt möjligt, spelat spel som jag och martin lätt vann ;) grillat korv, och sånt. Och Fanny har varit på topp idag, eller vad tycks? hahah jag är cp. Strax före 12 cyklade jag och julia hem. Och jag har bara varit hemma ett tag, får se vad jag gör, men trött är jag då inte. Kan gissa på att jag är över trött. Och filmerna som vi/jag hyrde såg vi då aldrig, vi hann helt enkelt inte. Men nu ska jag sluta tjollra här, vi hörs imorgon eller senare idag om de så vill. Puss och tack alla för en über bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :))

2009-05-03 @ 00:31:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Sofie :)

sosso kyckling som matilda kallar det ;)

2009-05-03 @ 11:00:53
URL: http://wearebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0