hata föräldrar.. älska tess

asså ååhhhhhhhh, pappa har damp och är överbeskyddande. Fatta irriterande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ibland kanske det är bra men nästan ALDRIG! jag blir galen....................
men nog om det, tack världensbästatess för att du har fixat till min blogg, blev jätte nöjd :)

<3333333333333333333
på fredag ska jag och amanda  till luleå och shoppa examenskläder (enligt planerna). Om inte min FAR får något mer utbrott om det här, jag är ingen barnunge på 2år farsan?
säger väl godnatt nu till "bloggen" men sova blir det nog inte riktigt än om jag känner mig själv.
Nu har bästjohan farit till turkiet :( och även hanna och jag tror jonas har farit till london, kommer inte riktigt ihåg när han skulle fara..(a)

borta i turk i en hel vecka?!  ha det bäst jooooohhaaan:)

i london, vet inte hur länge? ha det bra juuuunas :)

i turk i 2 veckor?! ha det bra i värmen :)

och med denna sjukt roliga unge ska jag till luleå med! HAHAHAHAH, amanda minns du hejn? ;) amanda sög i det, samuel rocka och jag rocka samuels socka, och nu kom jag på en sak...! kolla ner

denna sötsak, även kallad samuel är ju också i turk nu, han for i söndags och tror han skulle vara borta i en vecka? :)
Åh så avundsjuk jag blir på alla, jag vill också bort! vars som hels i världen :D
ska kila, pöööööösssss..




ursäkta mig, men äkta vänskap rostar trotts allt ALDRIG! <3
många bilder var gamla men det bjuder jag på nu, KOMMENTERA, hejdå

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA JAG DÖÖR, vi vi såna coolingar då alltså:) älskar er:) <33

2009-05-21 @ 11:27:22
Postat av: Anonym

näst sista bilden, när ni kollade innebandy. HAHHAHA, ni såg ut som nå små wannabes ;) haha, så jävla söt vi var dåå allstså ;) spec bilden på dig mig och amanda! :D <3

2009-05-21 @ 16:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0