Flintskalliga är vi allihopa allihopa allihopa

Hejhej, hur har eran lördags sett ut? Min har varit ganska så bra faktiskt, sen förra inlägget har jag ätit. Vi åt nå grillat kött pommes frits och sånt gott. Jag blev väldigt mätt, efter det var klockan 7 och jag orkade inte vänta på efterrätten så jag for till johan. Efter ett tag kom också viktor, jag orkar inte berätta allt vi gjorde kan bara säga lite saker, tv, ok där vi träffade halv Öjebyn, eldade, skrattade, lejda oss. Och mycket mer, det var en väldigt kul kväll. Jag for där ifrån kl 12 och var så himla trött, och pissnödig, ha-ha. Cyklade hem i all världens fart för att jag var trött, pissnödig och frös. När jag kom hem sprang jag in på toa, så nu vet ni det :) hahaha, men nu vet jag inte vad jag ska säga mer. Imorgon är det match i jokkmokk och jag ska med och titta. Och förresten, rubriken är från viktor, han sa det när vi satt vid och lekte med elden. Fula människor :D Men nu ska jag se nå program, vi hörs! Kisssss&bajsssss

Kommentarer
Postat av: julia

det är väl klart ffffanny! :)

2009-05-17 @ 20:52:47
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: julia

det är väl klart ffffanny! :)

2009-05-17 @ 20:52:54
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: Matilda

du vet väl att man kan använda toan hos johan ? ;)

2009-05-17 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0