dissa kapahl

Hejhej, förlåt för världens sämsta uppdatering. Igår var jag med amanda och vi gjorde lite olika saker, hon sov här och vi steg upp halv 8. Bussen till luleå gick 10 i 11. Och där har vi varit i stort sett hela dagen, det jag köpte blev en examens klänning, en t-shirt och skor. +mat och sånt. Kvart över 5 gick bussen hem och det var väldigt skönt att vila benen. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, skulle nog vara med amanda om hon hör av sig. Hur har eran fredag varit?:) min har varit bra, det är väl inte roligast att gå på stan men det behövdes. Ni kanske hör av mig senare ikväll. Ha en bra afton :) Tjing

Kommentarer
Postat av: terese

svar: dom är feting sköna och snygga! :D <3

2009-05-22 @ 20:35:59
URL: http://alwaysterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0