det VAR vi.

förlåt, förlåt för att jag är jag.
jag älskade dig mer än någonting annat, det svär jag på!
men känslorna svalnade och jag vet egentligen inte vad som hände.
men du ska vet att du inte har gjort någonting fel, du är helt underbar.
jag kommer aldrig glömma våra stunder, allt vi har gjort.
jag kommer ihåg hur mycket det pirrade i magen första gången jag skulle vara med dig
hur mysigt vi har haft det, allt det roliga, du var mitt allt.
du är den enda som jag verkligen har känt att du älskade mig, när du sa det blev jag alldeles varm i hela kroppen och jag ville aldrig släppa dig.
Du var mitt allt.
men tyvärr slocknade glöden och här är vi nu,
jag sa till mig själv att inte gråta, men nu har jag brytit mot det.
så här mycket har jag inte gråtit på evigheter,
jag har gråtit så jag har skakat.
men det är mitt fel, det var jag som tog det här beslutet och nu är det såhär.

27/3-14/5!<3

tack för allt!


Kommentarer
Postat av: elinä

ååh, älski.. <3 hoppas beslutet känndes bäst för dig iaf..

2009-05-14 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0