boys boys boys, the best

hejj världen? eller i alla fall hej läsare. Förlåt för urusel uppdatering men jag orkar inte! Alltså jag menar inte att jag är lat och inte orkar på det sättet, mer säger jag inte.
Men i alla fall, igår for då jag och pappa till raffa och åt. Riktigt gott var det, efter det kring 8 for vi hem och kanske halv 9 kom matilda och isabell och hämtade upp mig, i bilden var också julia och hanna. Då for vi till bästjohan och där var också viktor, vi hade en väldigt rolig kväll, med så himla mycket skratt, och det behövde jag verkligen. Vi var där till ganska precis halv 12. Då jag kom hem hände inte mycket.
Söndag:
Vaknade kvart i 11, pratade i telefon med sebbe och oskar och vi bestämde att jag skulle dit. For dit efter vi hade varit förbi fotbollsträningen en snabbis. Vi var hos oskar och gjorde ingentinge speciellt, men kul var det. Och dom har 3 katt kullar, 2 stycken som hade öppnat ögonen och var hur sööööööööööööööööta som helst! Jag kunde bara inte släppa dom, och jag och pappa ska kanske ta en :D för våran andra är borta! Men i alla fall, var då där och vi var ute, inne, bland djuren, åt billy's och blåste ballonger, och mycket mer. Pappa kom och hämtade mig kenske 7 eller någonting`(?)
sen har det inte hänt mycket, men nu orkar jag inte skriva mer!
Pussssssss!♥

hahaha, johan bet mig :( men det gjorde faktiskt inte ont alls ;)


helt ofixad



oj så seriöst (Y)

orka *

måste bara säga att ni är dom bästa, utan er är jag INGENTING!
Martin johansson
Johan lundgren
Sebastian lundberg
Oskar thorell
jag älskar er boys boys boys,

KOMMENTERA NU RÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Matilda

snygggingg! :) älskar dej enormt mycket

2009-05-11 @ 15:24:24
Postat av: Anonym

snygging! :) himla kul helg med er :)<3

2009-05-11 @ 15:42:52
Postat av: elin

älskar dig mer än 1 miljon godisfiksar! <333 .. förresten , nu har jag tagir bort bloggen (;

2009-05-11 @ 16:16:51
Postat av: elin

godisfiskar* <3

2009-05-11 @ 16:17:17
Postat av: Anonym

hon är min ;v <3

2009-05-11 @ 19:46:44
URL: http://alwaysterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0