Always look on the bright side

Diselråttor och sjömansmöss allihopa. Hej med andra ord. Idag är det måndag som ni kanske vet, och måndag innebär skola, menade äckelbajsskolan. Vi började kvart över 9, det gör hela våran skola på måndagar och det är faktiskt ganska skönt. Vi gick till 5 i 3 och då tog jag bussen till step in, gjorde mitt träningspass och fick 2 nya övningar + dom hundra andra jag har. Jag har som ett program som jag följer varje gång jag är där. Det är grymt jobbigt faktiskt, kör mycket mage fastän det är höften jag ska bygga upp, men det behöver jag. Och jag ska tydligen bygga upp alla muskler runtomkring höften för jag har blivit svag tack vare skadan. Prutt. Efter jag hade tränat klart åkte jag hem på moppen med pappa. Var hemma strax efter 5. Och strax före 6 cyklade jag iväg till björklunda för vi hade fotbollsmatch mot p96. Själva matchen blev 1-1 och jag och issa stod som starka linje"män". Sen bestämde vi oss för att köra straffar men det var ju bara på skoj. Som tur var vann vi det. Med litet marginal. Efter det for jag, issa, matilda, elin, martin, viktor och johan hem till viktor. Där svamla vi på men kanske bara typ en timme? För då skulle issa hem och matilda och johan hade redan farit hem. På väg hem svängde jag förbi ok och köpte en korv, det blev min middag. När jag kom hem lade jag mig bara i soffan och tog det lugnt. Ser ballar av stål och project runway. Men har ingenting mer att skriva, eller förresten. Då jag stod på någon maskin idag på step in och sprang så ringde mamma.. Hon berättade att nöten där borta är borta och jobbar och sover borta. Så vi bestämde att jag skulle dit och sova där någon natt när han är borta. Känns både bra och dåligt. Men nu ska jag fortsätta sms:a med johan x2 och några till:) vi hörs, TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0