tomatfanny

Tjooo, sitter just ni på hedén i bergsviken, och varmt är det. Matchen vi hade i morse gick bara bra, vi vann med 4-0 om jag minns rätt ;) efter matchen skyndade jag mig hem och duschade och åt sen cyklade jag iväg hit för att se södra spela. Där spelar ju tobba, men eftersom han är skadad så spelar han inte nu. Dom förlorade ganska stort men jag kan då lugnt säga att den domaren sög, han såg ALDRIG när det var offside. Stackars södra ;) sen pratade jag lite med tobba men han och hans familj skulle till Öjebyn på kyrkmarknaden. Så det blev inte så mycket sagt. Klockan 3 har vi samling inför match, och den matchen spelas här. Jag vet då inte vilka vi möter, vi kom 2:a i gruppen så vi möter någon annan 2:a. Vi får hålla tummarna att det går bra. Det är typ inga människor som jag känner här, eller inte typ, det är ingen jag känner. Eller förresten, elin malm är här men hon värmer upp till deras match som är kl 2 så det blir till att se den. Har väldigt tråkigt just nu!!!! Sms:a,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0