tillbaka, ofc

Hej alla glada för att jag är tillbaka ;) tänkte börja blogga nu igen!
Jag tänker inte berätta allt som har hänt sen sist vi hördes, kan bara berätta snabbt om helgen. Helgen har varit den bästa på länge, verkligen skit kul! 
fredag: så dega jag bara, och vid 9 ringde emelie och frågade om jag ville komma till hammenviken (en "badplats") där hon, sofi, jesper och johan var. For då dit och emelie och johan badade och sånt, vi gjorde upp eld som gick så smidigt. Kanske halv 11 for vi till johan, jag cyklade och dom andra körde moppe, kul...
Var där till 12 och efter det for jag hem och såg tv och sånt, somnade kanske 2?
Lördag: ställde klockan på 10, steg upp efter ett tag, gick i duschen, åt och fixade mig. Vid 20 i 1 började jag cykla mot hemmingsmark, dit är det kanske drygt 2,5mil? hahaha, känner mig ganska så hurtig utav mig. Det tog ganska precis en timme, under vägenslopp hann det både regna och hagla, väldigt bra för frisyren, väldigt bra... Hahah, då jag kom fram for vi till hiff och massor, for runt mellan tobba, linus och martin. Vi var även ute och rodde(?) he-he, vägen till vattnet var inte skoj med min kärringhojj och så. Men jag överlevde. Vi såg även fotboll och mös på, 20 över 10 kom pappa och hämtade mig, var verkligen inte sugen på att fara hem, skulle kunna stanna förevigt, närstan i alla fall ;))
Då jag var hemma så hade vi främmande, raffa och lars, såg tv och sms:ade med mina sötnosar(lilly & tobba), somnade kanske 2?
Söndag: vaknade kanske halv 10, helt utan anledning. Försökte somna om men det gick inte. Klockan 1 for jag till gotis där P95 hade match, där var elin, issa, matilda och emma + många fler såklart. Dom förlorade med 3-2 och dom mötte boden och där var det i stortsett bara turkar, eller ja, i alla fall mörkhyade. Tro inte att jag är rasist eller nånting för det är jag verkligen inte, men seriöst, det var kanske 6 svenskar, om ens det? efter det for jag hem och sov, sköööööööönt! 20 över 4 steg jag upp, böt tröja till öjebytröjan och stack till björklunda, vårat lag var bollkallar till dammatchen, öjebyn vann med 5-0, såklart! efter det for jag hem och satte mig här vid datorn, tänkte att ni skulle få lite bilder från veckan, och hoppas ni orkar fortsätta läsa min superblogg!;)
här kommer bilder som inte är i rätt ordning:


rocky, så jävla klockren alltså

hand i hand livet ut, eller hur var det?

lêstas fingrar ;))

min och bea's (:

elinpelin sötnöt!<3

endel av dom insekter jag hitta då jag var ute och fota


mobil bilder kommer sen, det laggar sönder just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kommentera nu då, pussen♥


Kommentarer
Postat av: elinä

otroligt vackra bilder! ;* .. och öjebyns damer vann väl med 6-0 !?

2009-06-08 @ 08:07:10
Postat av: sofie :)

dom van med 6-0 ;)

2009-06-08 @ 16:14:34
URL: http://wearebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0