Tågresa

Hej alla glada. Ligger just nu i sängen i tåget. Tågresan har gått bra. Tåget gick 17:50 från älvsbyn, vet inte riktigt när vi är framme imorgon i göteborg. Matcherna börjar inte förräns på onsdag så imorgon så blir det kanske liseberg, eller stan eller någonting. Vi får väl se. Idag var jag och växlade mina 50-öringar, fick 216 kr, och för dom köpte jag flippflopp, en t-shirt och en kropps tvål. Och nu har ÄNTLIGEN älsklingen svarat, har inte gjort det sen i lördags förmiddag. Men nu så:) men nu måste jag försöka sova, det är grymt varmt här inne och vi är 7 pers som sover här. Lär ta ett bra tag innan sömnen gör mig sällskap. Vi hörs någon dag, :) pussss

Kommentarer
Postat av: emelie

fan va kul å fara till gbg ;D<3

2009-06-30 @ 11:06:07
URL: http://eemelielindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0