T

Tjabbadabadooo, alltså hej med andra ord ;) i morse ringde klockan klockan 10 men jag steg inte upp förräns halv 11. Gick upp och åt, satte upp håret och sen for jag och pappa mot björklunda där vi skulle samlas före matchen. Sen bar det av mot luleå, vi mötte lira. Det var en riktigt spännande match, med en riktig domar jävel! Urs så arg jag var, var så arg så jag höll på att pissa ner mig. Jag var ju då inte med som vanligt men får väl börja spela om ett tag. Matchen slutade i alla fall 2-1. Sen bar det av hemåt, vi var kanske hemma 4 eller någonting? Kommer inte alls ihåg, då gick jag och la mig på sängen och somnade där, vaknade strax efter 6. Skön var det, då blev det att damsuga mitt rum, som verkligen behövdes! Och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar någon gång. Efter den ska jag vara med kussebullen(elin) och vi får se vad vi hittar på. Sms:a mig gärna, 073-0465176. Vi höresss, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0