Super hero

Hejj mina nattfjärilar och morgonmöss, eller någonting liknande;) jag ligger just nu i sängen och så cool som jag är så spelar jag spel på mobilen, där steg coolhetsfaktorn till tusen. Eftersom jag sov hela dagen så är jag ju inte det minsta trött nu... Smart drag fanny, ditt jävla fiskedrag. Imorgon på skolan så blir det skattjakt, niorna fixar det varje år. Fast förra året hade det tydligen inte varit någon, men i skattjakten så tävlar man klassvis, man kommer få en lista med en massa uppgifter och frågor, förra veckan hade dom drygt 140 frågor så vi får väl se hur mycket det blir. Och uppgifterna kan vara hur galna som helst, typ hoppa i sängarna på mio, göra tårta, få tag i poliser, och massor med galna saker. Eftersom vi bara går i 7:an så har vi aldrig varit med på det här, blir riktigt spännande. Och jag vet fanimig inte när vi börjar imorgon, får väl chansa att vi börjar vanligt tid, alltså halv 9. Och vill ni veta en intressant sak? Hör med någon annan då för det här är inte intressant, jag har grymt ont i arslet, jag vet inte vad jag har gjort :( typ träningsvärk.. HAHAHAH, och så känns det som att jag har ryggskott eller någonting, har så himla ont i ryggen.. Och tänk att nu är det bara en dag och sen är det examen, fy felum vad skönt! Vad ska ni hitta på på examenskvällen?:) skriv en kommentar och berätta! Om det blir som jag vill så far jag till hemmingsmark och är med tobba + folk, men då måste jag först få svar från honom och så måste ju pappa kunna skjutsa, men han har inge val tycker jag. Saknar min pojk så! Visste ni att fåglarna kvittrar för fullt, och det gör inte saken lättare att somna. Nej nu blir jag irriterad nanting, jag vill sova! Puss mina landkrabbor, ;* T!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0