Stronger than jesus

Bad uppdatering. Igår så for jag och amanda till stan vid halv 5, jag köpte bara mat och ett halsband som var på rea. Amanda köpte lite mer men jag kommer inte ihåg vad. Sen gick vi till coop för att hennes familj skulle handla där och vi skulle åka hem med dom. Vi satt i bilen och väntade ganska länge och kanske kvart över 8 eller någonting sånt så for vi hem. När vi satt nere vid vattnet så kom samuel, max, matilda, micaela och therese. Vi satt där och pratade ett tag innan det blev krig. Stenkrig, hahah så fula. Och tidigare hade jag och amanda haft spottkrig, ännu mysigare. Efter det så for vi till samuel och då for therese och micaela. Vi for sen till ok och köpte gotta, sen hem till samuel och såg film. Vi for hem strax efter halv 12 och efter det såg jag bara tv. Somnade kring 2. I morse ställde jag klockan på halv 11 för att inte sova bort hela dagen, men jag kvar i + 1 timma och bara låg och läste olika bloggar. När jag äntligen tog mig upp så gick jag i duschen och sånt. Och för ett tag sen for vi och handlade, köpte go' mat till ikväll. Egentligen så skulle tobba komma idag men då skulle dom tydligen bort. Så min midsommar kommer spenderas med amanda och samuel och kanske någon mer? Det kommer säkert bli jätte kul!:) Men nu måste jag tyvärr städa rummet, ser verkligen ut som ett bombnedslag här inne. Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0