steek gottfolk, steek

Oj så härligt att solen har hittat hit till piteå. Äntligen borde vi nog säga. Mina planer med att stiga upp tidigt gick väl sådär, jag somnade om och vaknade sen 10:40... He-he. Inte enligt mina planer i alla fall. Det blev inte att andré kommer idag, FAN! Han fick inte för sin morsa som synd var. Så istället ska jag nog vara med tobbe, P:é och matilda? Kanske, vi får se vilka det blir. Men jag tror jag ska hinna he upp studsmattan före, har inte hunnit he upp den ännu. Sitter just ni i solen och dricker en massa mormorsaft. Jag dricker det så mycket för att jag är jätte dålig på att dricka vatten så nu får jag ju allt i ett. Hahah:) men ska nog börja med studsmattan nu så jag hinner. Stek gott folk, steeeeek. Men stek inte ihjäl er, som kalle brukar säga: bränt barn luktar illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0