sommarlov sommarlov, vill vi alla ha, sommarlov sommarlov, både du och jag


stiliga anton (wallon) och johan ;)

emil, amin, chrille, jocke och emil :)

jag och  julia :)

kören, grymt duktiga!

hahahaha, emil då ;)) emil, amin, chrille och jocke

matilda nilsson din snygging!:) och lite sosso där på sidan

våran mentor jenny och hennes dotter selma, världens sötaste! :)

tobbe och kören sjöng, lät jävligt bra!

klassen<3

bara för att kalle är fulaste läraren ;) hahaha, nae men lätt den coooolaste

här blev det kramkalas

kramkalas, jenny och matilda

kramkalas, kalle och chrille

kussenbullen (elin) och tobbe hennes far :)

<3

error, issa, elin, julia, sosso, emma, jag, matilda. <3

söööötttttt

stina :)

kevin<3

tobbe! :))

elin älmeros söt girl :)

matilda och jonas<3

8B

8B

du vet att jag älskar dig..

sofi och lêsta<3

elin och elin ;)

lêsta och P:ê <3

matilda, matilda och amanda:)

amanda, lêsta, P:ê, jag, issa, matilda<3

världens sötaste emma

tobias snygg viklund

ros + emma


världensbästalindblom ;)

plankat petter. kusin hanna ;)

mycket folk? yess ;))

hanna, carina, elin. mor och döttrar ;)

kusse petter student tagare ;)

elin och petter:)

flak

jasså?

petters klass flak ;) alkohol och kvinnohol är dom enda hål vi tål ;p

elin och elin, <3

bara för att farfar är coolaree än dig ;) och ja, han tog studenten:D

elin, petters brud ;)




mycket bilder men det får ni fan tåla, kommentera nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: terese ♥

HAHAHAHAHAHAHA, ERROR! AHAHAHAHAH, jag tog nästan

2009-06-14 @ 23:30:46
URL: http://theresel.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Du var as söt :)<3

2009-06-14 @ 23:32:56
URL: http://sannacarlssson.blogg.se/
Postat av: Christoffer

hahaha, vackra bilder på en! specielt med min favorit lärare :D höhö

2009-06-15 @ 01:04:36
Postat av: Matilda

alla var ju grymt fina :) hahahahhahahhahahahahahhahahahah din farfar ;))) hahhahhahhahahah så förbannat cooooool snubbe ;) hahahhahahhaha brylle :D:D:D du var förrästen skita fin,söt,snygg,vacker <33

2009-06-15 @ 11:21:53
Postat av: Emil P

Haha chrille gillar att kramas me kalle xD

2009-06-15 @ 15:33:50
Postat av: Issa

haha jag börjar skratt lika mycke varje gång jag läser error :P

2009-06-16 @ 16:45:50
URL: http://isabellnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0