Seriöst

Hejhej, haft en bra torsdag? Min har varit himla rolig, började med att vi hade skattjakt, det var grymt roligt! Det var 142 uppgifter och vi gjorde dom flesta i alla fall, en del utav dom saker man skulle fixa var: en häst som skulle komma till skolan, en kanot, bada i älven, äta citron, baka kaka, smöra för domarna, och mycket mycket annat. Efter det så for jag hem till amanda, då såg jag den lilla hund dom har köpt. Hon är mindre än våra katter, mycket mindre! Men söt är hon, jamen nanting. Sen fick vi skjuts in till stan, där solade vi solarium, efter det gick vi hem till amandas pappa, där bakade vi chokladbollar för amanda skulle ha det med dig till fotbollen, vi bakade kring 40 stycken och sen blev det mat, köttfärssås och spagetti gottgott. Efter maten kom Krille och hämtade oss. När jag kom hem satte jag mig i soffan ett tag och slappa, men sen bar det av till björklunda för att vi hade match mot sunderbyn. Det slutade med att det blev 2-0 till oss, så nu ligger vi etta i serien. På matchen blev vi då uppätna av myggjävlarna, åh vad jag hatar dom! Efter matchen for jag hem och efter ett tag for vi till ica kvantum och handlade. Där träffade vi matilda, issa och margareta. Sen dess har jag bara tagit det lugnt, pratat i telefon med andré. Seriöst killen, det blir snart bättre!<3 nu ser jag tv och ska snart göra mig klar för sängdejten ;) tänk, sista skoldagen imorgon, känner fetaste taggen! Pussar

Kommentarer
Postat av: elin

det var onsdag i går !? ;D hahahaha

2009-06-11 @ 07:20:39
Postat av: Matilda

hahhaha fan vad fult det lät med margareta ;)

2009-06-12 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0